joi, 13 iunie 2013

Despre mine / About me

Datorez inceputurile mele in quilling internetului, fara de care n-as fi aflat niciodata ce se poate face din fasii de hartie colorata.
Eu sunt Bianca Seitz, m-am nascut si locuiesc in Brasov. Intotdeauna am stiut ca pot sa fac ceva frumos, n-am stiut insa ce si cum. Acum trei luni am descoperit quilling-ul si iata cum am inceput.


O felicitare  cu o floare facuta pe piepten din fasii de 5 mm. As zice ca a iesit destul de bine, fiind prima floare facuta dupa perioada de exercitiu.

O alta felicitare cu flori, de data aceasta,  albastre. Am prins avant dupa prima si am incercat si alte modele de flori. Executate cu fasii de 5 mm (inca nu le descoperisem pe cele de 3 mm).

Flori albastre cu frunze


O lucrare care chiar daca este de inceput imi place foarte mult. O floare  mov compusa.







Prima lucrare inramata. Flori portocalii.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu